środa, 29 sierpnia 2012

Nie przechodzi do Barcelony!


Chyba dwa dni temu pisałam że Neymar przechodzi do Barcelony. Nieprawda! To tylko plotka.
"W ogóle nie zastanawiam się nad transferem do Europy. O tym zadecydują mój menedżer i rodzina. Ona przede wszystkim jest dla mnie najważniejsza!" - mówi Neymar.
On woli zostać w Santosie i opowiada o tym: "W Santosie mam wszystko czego mi potrzeba. Nie uważam, żebym grając w Europie rozwijał się bardziej lub szybciej niż w lidze brazylijskiej." - dodaje na koniec: "W Europie są prestiżowe rozgrywki? Nie interesuje mnie to. Nie gram dla zwycięstw, lecz po to żeby uszczęśliwić kibiców. Dać im radości i w ten sposób odwdzięczyć się za atmosferę, którą tworzą."
Neymar jest wierny Santosowi i nie ma zamiaru przechodzić do Barcelony! I tak powinno być!!!

Brak komentarzy: