piątek, 24 sierpnia 2012

Wszystkiego najlepszego!

Cześć!
Trzy dni temu pisałam że 24.08, czyli dzisiaj jest wielki dzień. Jaki? Są urodziny Syna Neymara!
Nieprawdopodobnie że ten czas tak szybko mija.

Na Twitterze Neymar pogratulował swojemu synkowi tak:
"O Davi Lucca, faz aniversário hoje! Parabéns!! Muito amor ilimitado pra ele!”

Matka Daviego Lucca napisała na Facebook'u:
"Obrigada por me dar o prazer de ser mãe" - "Dziękuję za udzielenie mi przyjemności bycia matką"

Carolina Dantas, matka Daviego Lucca, pierwszego dziecka piłkarza Neymara napisała na Facebook'u podziękowania. "Neymar, bardzo ci Dziękuję za udzielenie mi przyjemności bycia matką. Jestem bardzo wdzięczna!" Napisała, publikując zdjęcie z dzieckiem gdy miało dziewięć miesięcy. 
"Wiem, że gdy nasz Davi urodził się, było ciężko, aby sobie z tym poradzić. Wiedz, że to było dla mnie również trudno. Gdybym nie przeżyła, może Davi nie byłby obecny dzisiaj, w naszym życiu! Wiedz, że będę wdzięczna do końca mojego życia! Dzisiaj nasz Davi jest powodem do dumy dla mnie i dla ciebie!"dodała. 


A o to zdjęcia Daviego z Neymarem i Caroliną Dantas:













Zdjęcie z urodzin małego:
Tą fotkę Neymar dał nawet jako zdjęcie profilowe na Facubook'u!


Neymar zmienił na Facebook'u nawet tło:




"Tudo de bom!" to znaczy "Wszystkiego najlepszego - Davi Lucca!"


Brak komentarzy: