piątek, 24 sierpnia 2012

To okropne!


Poszperałam trochę w internecie, i znalazłam na takiej tam stronie nie za fajny temat. Skopiowałam wszystko (nawet zdjęcie) bo nie chcę mi się  tyle pisać;P

Ten okrutny temat:

Prezydent Santosu: Barcelona musi na razie zapomnieć o Neymarze!

Działacze FC Barcelona widzą w swojej drużynie Neymara w każdej chwili, jednak Santos nie zamierza na razie go sprzedawać. - Odejście Neymara przed 2014 rokiem jest niemożliwe - powiedział prezydent brazylijskiego klubu, Luis Alvaro Ribeiro.

Neymar


Napastnik ma trafić na Stary Kontynent najwcześniej po mistrzostwach świata. - Neymar to fenomen i po jego postawie na igrzyskach olimpijskich będzie w tym roku uważany za jednego z trzech najlepszych piłkarzy na świecie. Nie sprzedamy go - powiedział Ribeiro.

Wiceprezydent "Dumy Katalonii", Josep Maria Bartomeu, przyznał wcześniej, że jego klub chciałby przeprowadzić transfer jeszcze w sierpniu. Z kolei serwis lainformacion.com donosił, że Neymar podpisał już kontrakt i będzie nowym zawodnikiem FC Barcelona od stycznia 2013 roku




Nie chcę widzieć mojego Neymara w Barcelonie nigdy!!!
Niech zostanie tam gdzie jest i wszyscy będą szczęśliwi. No może oprócz Barcelony, ale ona mnie nie obchodzi! -Nie lubię ją!
.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Neymar jest mój ! <3 Dobrze że poszedł do Barcelony ! Eu amo meu amor, Neymar ! <3